Logo
21 M. Mehdizade str.
Baku, AZ 1025
P\W: (+99455) 281 80 01
callistabaku@gmail.com

Müştəriyə yönləndirilmiş xidmətin göstərilməsi və çarpaz satışın əsasları

Дата мероприятия: Февр. 26, 2017

Əgər Siz satış sahəsində UĞURLU KARYERA qurmaq və ya ŞƏXSİ BİZNESİNİZİ açmaq istəyirsinizsə, o zaman bu SEMİNAR SİZİN ÜÇÜNDÜR!!! Müştəri xidmətləri yönümlü seminar: müştəriyə yönləndirilmiş xidmətin göstərilməsi və çarpaz satışın əsasları. Tədrisin sonunda iştirakçılar aşağıdakı bilik və bacarıqları əldə edəcəklər: - keyfiyyətli xidmət anlamı və müştəri ilə doğru münasibətin yaranması; - salamlamadan başlayaraq xidmət etmə etiketinədək; - müştəri ilə ünsiyyət qurmağı və ona dəyər verməyi; - potensial müştəriləri cəlb etməyi ve müştəri sayının artırılmasında onun rolu; - müştəriyə fərdi yanaşma; - danışıq və sual vermə bacarığı; - təqdimat bacarığı; - dinləmə qabiliyyəti; - müştəri tipləri; - telefonla danışıq qabiliyyəti; - biznes etiketinin əsasları Adı çəkilən seminar 26 fevral (bazar günü) saat 12:00-da Jala Plazada keçiriləcək. Qeydiyyatın son tarixi 21 fevral. Seminar ödənişlidir. Daha ətraflı məlumat əldə etmək üçün 055 2818001 nömrəsi ilə əlaqə saxalayaraq / whatsapp və ya callistabaku@gmail.com ünvanına müraciət edə bilərsiniz.

Назад