Müştəriyə yönləndirilmiş xidmətin göstərilməsi və çarpaz satışın əsasları


26 Fevral 2017, 12:00


Müştəriyə yönləndirilmiş xidmətin göstərilməsi və çarpaz satışın əsasları

Əgər Siz satış sahəsində UĞURLU KARYERA qurmaq və ya ŞƏXSİ BİZNESİNİZİ açmaq istəyirsinizsə, o zaman bu SEMİNAR SİZİN ÜÇÜNDÜR!

Müştəri xidmətləri yönümlü seminar: müştəriyə yönləndirilmiş xidmətin göstərilməsi və çarpaz satışın əsasları.

Tədrisin sonunda iştirakçılar aşağıdakı bilik və bacarıqları əldə edəcəklər:

  • keyfiyyətli xidmət anlamı və müştəri ilə doğru münasibətin yaranması;
  • salamlamadan başlayaraq xidmət etmə etiketinədək;
  • müştəri ilə ünsiyyət qurmağı və ona dəyər verməyi;
  • potensial müştəriləri cəlb etməyi ve müştəri sayının artırılmasında onun rolu;
  • müştəriyə fərdi yanaşma;
  • danışıq və sual vermə bacarığı;
  • təqdimat bacarığı;
  • dinləmə qabiliyyəti;
  • müştəri tipləri;
  • telefonla danışıq qabiliyyəti;
  • biznes etiketinin əsasları.

Adı çəkilən seminar 26 fevral (bazar günü) saat 12:00-da Jala Plazada keçiriləcək. Qeydiyyatın son tarixi 21 fevral. Seminar ödənişlidir. Daha ətraflı məlumat əldə etmək üçün 055 2818001 nömrəsi ilə əlaqə saxalayaraq / whatsapp və ya callistabaku@gmail.com ünvanına müraciət edə bilərsiniz.


Biznesə bizimlə başlayın!

Biznesin qeydiyyatı, alınması və satışı, lazımi sertifikatları və icazələrin alınması, bank hesabları açılması, biznes kreditləri və s.